gdm, autologin i pam_stack.so

Tibsnorg Pieckymoosy abbab w o2.pl
Pon, 18 Paź 2004, 18:23:24 CEST

Cześć

Mam problem ze skonfigurowaniem gdma tak, by automatycznie logował się na
podanego usera. Ustawiłm w konfigu
AutomaticLoginEnable=true
AutomaticLogin=ktos
gdm miga przy uruchamianiu ekranem, tak jakby Xy startowały dwukrotnie i za
drugim razem pojawia się okienko logowania, w którym mogę się bez problemu
zalogować na tego użytkownika.

Z logów wynika, że problem jest w braku pam_stack.so.
 gdm: open startup  succeeded
 gdm[3294]: PAM unable to dlopen(/lib/security/pam_stack.so)
 gdm[3294]: PAM [dlerror: /lib/security/pam_stack.so: cannot open shared
object file: No such file or directory]
 gdm[3294]: PAM adding faulty module: /lib/security/pam_stack.so
 gdm[3294]: Couldn't set acct. mgmt for ktos

Gdm się tego domaga a jakoś nie mogę się doszukać w jakim pakiecie w PLD to
jest (w Mandraku i Fedorze są normalnie w pakiecie pam, innych
dystrybucji nie
chciało mi się sprawdzać). Próbowałem też usunąć
/etc/pam.d/gdm-autologin gdzie
jest odwołanie do tego ale to nie pomogło.

W jaki sposób mam to poprawnie skonfigurować? Skąd wziąć pam_stack.so i do
czego on jest potrzebny? To właściwie nie musi być gdm, ale ponieważ używam
programów opartych o gtk nie chce mi się pobierać ~20MB qt i okolic dla
jednego
kdma (chyba że jest coś w rodzaju kdm-static)

TIA