Modem bridge/router ST 510 + noestarda

Michal 'lipek' Lipka lipek w irc.pl
Pon, 18 Paź 2004, 23:23:31 CEST

On Mon, 18 Oct 2004, Piotr Pawełek wrote:
> A czy przypadkiem programiki kienckie (nie wczytywałem się jeszcze
> w dokumentacje) typu dyndns czy no-ip nie pobierają pierwszego
> rutowalnego IP czyli zewnętrzego routera i przekazują go do serwera ?
> Jeśli tak, to bez problemu powinny działać nawet jak po drodze będzie
> PLD i modem (w trybie router).
> Potwierdźcie jak możecie.
> Wiem, wiem najpierw pytam, a później chcę zaglądać do dokumentacji.
> Ale taka ludzka natura :-)

ja mam clienta no-ip
i dziala on w ten sposob ze po podpieciu sie do serwera no-ip serwer czyta
ipek z ktorego sie klient laczy.
czyli mozesz miec na jakims komputerze glebokow w sieci lokalnej
odpalonego klienta no-ip a i tak ustawi Ci na ipek zewnetrzny jako ze spod
takiego bedzie go widzial
nie wiem jak jest z klientem dyndns.org ale mysle ze podobnie
pozdrawiam
Michal 'lipek' Lipka