[OT] jabber vs gg

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Pon, 18 Paź 2004, 23:31:28 CEST

Użytkownik Kamil Kosiński napisał:

> Jabber rulez :)

Hihi :-)
To ja tez sie podziele :)

Wieczorna bajeczka z cyklu 'jak namawiamy ludzi na jabbera' :)
Wystepuja: Rafal i Marcin (postac nie bioraca bezposrednio udzialu w
rozmowie, uzytkownik GG i Skype)

(21:58:54) Rafal: pier***e GG!
(21:58:58) Rafal: właśnie mi siadło
(21:59:06) Rafal: a muszę z marcinem coś omówić
(21:59:12) Rafal: ku**a
(21:59:14) Rafal: !!
(21:59:18) Rafal: to naprawde pilne

(21:59:25) Ja: wlasnie do mnie przed chwila napisal przez Skype ze nie
moze sie z toba skontaktowac :) :) :)