problem chyba z usb (neo+)

Kamil Kosiński kosinskk w wsisiz.edu.pl
Wto, 19 Paź 2004, 11:30:08 CEST

Dnia 19-10-2004, wto o godzinie 10:41 +0200, Rafał Cygnarowski
napisał(a):
> Ostatnio stawiałem kompa z PLD i neo (na modemie Sagem F w ST 800) zgodnie z
> instrukcją podaną na www.pld-linux.org (dalej zwaną "instrukcją" :). 1 dzień
> działało - potem mu się odwidziało. Niestety nie miałem czasu przyjrzeć się
> bliżej temu, co było powodem takiego zachowania (będę do tego wracał nie
> wcześniej jak za 2 tygodnie). To co zauważyłem do tej pory to:
>
> 1. W instrukcji brak informacji o tym, że musi być
> podmountowane /proc/bus/usb. Bez tego nie ruszy za Chiny Ludowe...
Hmmm. A tym to chyba się zajmuje hotplug, a może się mylę.

> 3. W instrukcji brak informacji o tym, że moduł eagle-usb posiada opcję
> if_name, w której można (należy?) podać nazwę interface-u, pod którym mam być
> widziany modem. Efekt był taki, że skrypty skonfigurowane były dla ppp0 a
> modem widziany był jako eth0 :/ (bardzo wskazany jest wpis "options eagle-usb
> if_name ppp0" w /etc/modprobe.conf...
Ja mam wszystko poustawiane w ifcfg-ppp0 i działa.

U mnie w ifcfg-ppp0 jest tak:
PPPOA_EAGLE=yes
DEVICE=ppp0
ONBOOT=yes
PERSIST=yes
HOLDOFF=15
MAXFAIL=0
DEBUG=no
USER='login'
PPPOA_NETADDR=192.168.0.2/24
CHATSCRIPT=/etc/sysconfig/interfaces/data/chat.null
PPPOPTIONS="file /etc/ppp/options.neo"
BOOTPROTO=none
USERCTL=no
PEERDNS=no