cvs serwer

Adam Mikuta adammikuta w poczta.onet.pl
Wto, 19 Paź 2004, 14:55:37 CEST

On Mon, 18 Oct 2004 22:33:36 +0200, Bartosz Taudul wrote:

> poldek:/all-avail> search -f /usr/bin/cvs
> Przeszukiwanie pakietów..........................................zrobione.
> 2 package(s) found:
> cvs-1.11.17-3
> cvs-nserver-client-1.11.1.52-14

O, to ja się przy okazji podczepię.

Pytałem na pl.comp.os.linux.programowanie ale dalej nie wiadomo co to...

Dodałem użytkownika aps do systemu i w jego domowym katalogu utworzyłem
katalog cvs. Zainicjowałem go i dodałem przy pomocy cvs import kilka
plików i katalogów. Wszystko ładnie pięknie jeśli pracuję lokalnie ale
mam problem jeśli chcę dobrać się do cvsa po socketach.

W katalogu cvs/CVSROOT utworzyłem plik passwd zawierający:
adam:haslo[1]:aps

Utworzyłem również pliki readers i writers zawierające adama.

Przy próbie logowania po socketach dostaję:

[aps w doppler www]$ cvs -d
:pserver:adam w doppler:/usr/home/users/aps/cvs login
Logging in to
:pserver:adam w doppler:2401/usr/home/users/aps/cvs
CVS password:
cvs login: authorization failed: server doppler:2401 rejected
access

Paczki mam takie:
poldek> ls -I cvs*
cvs-nserver-client-1.11.1.52-14
cvs-nserver-common-1.11.1.52-14
cvs-nserver-pserver-1.11.1.52-14

Co może być przyczyną?

[1] hasło wygenerowane przy pomocy funkcji crypt.

--
Adam