Linux + Sun UltraStation 10 -- POMOCY!!!

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 19 Paź 2004, 18:00:15 CEST

On Tue, Oct 19, 2004 at 05:14:01PM +0200, sirius w poczta.fm wrote:
> Witam wszystkich!
> Moja szkoła dostała kilka maszyn "Sun UltraStation 10 UPA/PCI" -- maszyny były przeznaczone na złom -- jednak dano je nam...
mniam.
mam takich 10 sztuk :)
i jakos dzialaja pod pld ;)

> Nigdy wcześniej nie pracowaliśmy na SPARC'ach. W szkole tylko ja zajmuje się Linux'em.
> Na maszynach jest Solaris (oczywiście nikt nam nie dał haseł, zresztą jest po niemiceku). Chcemy zainstalowac Linuxa! Ale mamy poważne problemy:
>
> - jak wejść do odpowiednika BIOS'u? Czy w ogóle jest coś takiego?
stop-A
z klawiatury

> - chcemy mieć możliwość ustawienia bootowania z CD-ROMu -- jak?
boot cd
albo boot cdrom (nie pamietam)

> - klawiatura jest po niemiecku (nieco inna od PC'towej),
hm.. i w czym problem? :)

> Jeżeli ktoś pracował/pracuje na podobnych maszynach i w ogóle na SPARCAch -- bardzo prosimy o pomoc!!!
wal smialo, najszybciej jabberem

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała