Male czcionki i nowe sterowniki ATI

Andy andrzejpl w o2.pl
Wto, 19 Paź 2004, 18:12:15 CEST

witam,
mam 2 problemy:
1) od czasu do czasu przy uruchamianiu KDE wszystkie czcionki robią się
bardzo malutkie. dopiero po wyjściu i ponownym uruchomieniu Xów problem
znika, ale potem znów się pojawia i tak występuje losowo od czasu do
czasu. problem nie występuje w GNOMIE.
2) zainstalowałem nowe sterowniki ze strony ATI i zauważyłem, że od
czasu do czasu Xy uruchamiają się w dziwnej małej rozdzielczości i ekran
przypomina beczkę (problemy z częstotliwością). Również to można
rozwiązać wychodząć z Xów i uruchamiając je ponownie.
Oba problemy występują niezależnie od siebie, a czasami razem.

Mój system to PLD AC aktualizowane na bieżąco z ftpa, karta graficzna
Radeon9600Pro.

Czy ktoś wie jak temu zaradzić ??

--

Andrzej P