Głośność w GNOME

Wto, 19 Paź 2004, 19:31:39 CEST

Użytkownik Fryderyk Dziarmagowski napisał:

>u Ciebie zaskoczyło, u Artura nie goli klucz... ciężka sprawa :|
>Koniec końców patch zakomentowany i czeka aż ktoś, kto ma klucz
>looknie na to.
>a supermount nie potrzebujesz jeśli masz gnome-volume-manager.

No nie, nir po to psułem cięciwowego kernela, żeby stosować półśrodki.
Supermount działa mi w końcu na poziomie jądra i obsługuje napęd
niezależnie od środowiska.
Dodam skrócik na pulpicie i po krzyku, myślałem tylko o czymś
eleganckim, żeby i w mycomputer wszystko się zgadzało.
nevermind

>ewentualnie możesz zapoznać się z ivman.sf.net

Zerknę, dziękuję.
--
WK