geninitrd z rootfs na lvm2

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 19 Paź 2004, 21:34:24 CEST

On Sun, Oct 17, 2004 at 07:26:44PM +0200, Adam Gołębiowski wrote:

> I faktycznie, ręczne poprawianie initrd pomogło. Dzięki za sugestie.

A jak się okazało, geninitrd wcale nie jest walnięty. Kluczową kwestią
jest format wpisu roortfs w /etc/fstab. U mnie było:

/dev/mapper/ankh-rootfs		/	(...)

A jak się okazało, geninitrd działa poprawnie gdy poprawimy to na:

/dev/ankh/rootfs		/	(...)

Podziękowania dla wigeta, który to wychwycił to i dał via jabber
wskazówki.