Samba i startowanie serwera AC

pszemaz ReZeRwAT pszemaz w rezerwat.com
Wto, 19 Paź 2004, 23:41:42 CEST

AG> A coś w logach może? Parę razy na Ac stawiałem sambę i nigdy nie miałem
AG> problemów...

AG> pozdrawiam

Aha! nie nadmienilem jednego, nie wiem czy to ma duze znaczenie..
Zasoby jakie mam w Sambie sa montowane z drugiego dysku ktory jest
wpisany w fstab. Ale to chyba nie gra roli.

W logach:
smbd startup succeded
nmbd startup succeded

i nic wiecej..

natomiast po smb restart mam w logach jak powyzej, plus po okolo 5
minutach pojawia sie w logach zapis w stulu Samba is now local master
on subnet... czy cos takiego, nie pamietam teraz.

Oto moj config, niedlugi wiec wysylam, moze ktos dostrzeze brak zapisu
jakiejs podstawowej rzeczy, choc nie sadze bo jak pisalem po "smb
restart" wszystko gra:

===========================

[global]
time server = yes
dos charset = UTF-8
display charset = UTF-8
unix charset = Windows-1250
hide dot files = yes
workgroup = DOMOWA
server string = Samba PSZEMAZ Server %v
security = share
interfaces = 192.168.1.1/24 127.
deny hosts = ALL
hosts allow = 192.168.1.2 192.168.1.3
log file = /var/log/samba/log.%I
max log size = 50
encrypt passwords = yes
smb passwd file = /etc/smbpasswd
socket options = TCP_NODELAY IPTOS_LOWDELAY SO_KEEPALIVE SO_RCVBUF=8192 SO_SNDBUF=8192
dns proxy = no
preserve case = Yes
short preserve case = Yes
case sensitive = no

guest account = nobody
map to guest = Bad user

# Dostedo katalogow domowych uzytkownik homes]
   comment = Home Directories
   browseable = no
   writable = yes

# Dostedo katalogu dostepnego publicznie dla grupy users
[ReZeRwAt]
   comment = Public Stuff
   path = /mnt/WD_120A/
   public = yes