Linux + Sun UltraStation 10 -- POMOCY!!!

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 20 Paź 2004, 13:10:54 CEST

On Wed, Oct 20, 2004 at 12:27:17PM +0200, sirius w poczta.fm wrote:

> OK! Udalo sie zbootowac z CD! :-)
> Chwilowo testowalismy instalacje sarge (bo taka dostalem plytke) --
> instalacja wysypala sie (wystapil "segmentation fault"). Mam jeszcze
> Solarisa -- instalacja poszla. Ale ja chce miec Linuxa i to w miare
> nowa dystrybucje? Co polecacie? Ma to byc stacja roboca/desktop dla
> uczniow liceum?
yy...
a spojrz moze na nazwe tej listy?
i zastanow sie jakiej ona dystrybucji dotyczy...

> Pytanie drugie. Klawiatura i myszka sa troche inne (podobne do PS/2)
> ale inne... Jak mi padnie myszka -- to mozna gdzies dokupic nowa?
> Gdzie?
na allegro ;)
jakis czas temu za 70 zeta komplet mysz + klawiatura.
innego wyjscia nie znam

> No i inna sprawa -- monitor... A dokladnie chodzi o wyjscie z karty graficznej!
> Jak nazywa sie takie wyjscie z tych kart Sun UltraStation? Mozna do takiej karty podlaczyc zwykly monitor? Sa jakies przejsciowki na tego typu zlacza?
> Z drugiej strony kabla jest BNC, czyli kazdy kolor i synch. osobno.
> No i tez czy sa kable laczace takie stacje z normalnymi monitorami?
u mnie kable wychodza bezposrednio z monitora i koncza sie tym dziwnym
gniazdkiem ;)
ale - nie wiem jak sie ono nazywa.
Widzialem za to przejsciowke z tego na vga.
Pozatym - moje ultry maja dodatkowo wbudowana karte ati z normalnym
wyjsciem monitorowym.

> I w koncu czy do takiej maszyny mozna podlaczyc zwykla karte grafiki na PCI?
u mnie taka jest na plycie:
01:02.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc 3D Rage I/II 215GT [Mach64 GT] (rev 9a)

wiec.. pewnie mozna

> No nie uwazam sie za bardzo poczatkujacego. Instalowalem rozne dystrybucje: PLD, Debian, Slackware, Gentoo i *nix-y jak Free czy OpenBSD. Chodzi o to, ze to wszystko robilem na architekturze ix86 -- SPARC to dla mnie nowosc! No i tu moze byc problem...
no to powinienes sobie jakos poradzic...

> Jeszcze raz -- co z tymi kablami?
ktorymi? ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała