Qt ??

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Śro, 20 Paź 2004, 16:51:42 CEST

On Tuesday 19 of October 2004 21:12, The Undefined wrote:

> jakich?
> nie prosciej dac info ze czegos w pld brakuje?
> to sie od raz spaczkuje i nie bedzie problemow ;)

Tak sie spytam calkowicie OT, czy SIG11 podczas ładowania obrazków (z tego
samego IP) w co najmniej dwóch zakładkach w konquerorze to bug pld czy kde?
Kiedy odpalają się po kolei problemu nie ma. Ztcp wystepowal juz w KDE 3.1 a
ja innych distro pod ręką nie posiadam i nie mogę sprawdzić.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551

Linux 2.4.27 i686 PLD Linux up 14 days, 3:15, beer inside router;-)