Qt ??

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 20 Paź 2004, 17:05:34 CEST

Dnia środa, 20 października 2004 16:51, Lukasz Glebicki napisał:
[...]
> Tak sie spytam calkowicie OT, czy SIG11 podczas ładowania obrazków (z
> tego samego IP) w co najmniej dwóch zakładkach w konquerorze to bug pld
> czy kde? Kiedy odpalają się po kolei problemu nie ma. Ztcp wystepowal juz
> w KDE 3.1 a ja innych distro pod ręką nie posiadam i nie mogę sprawdzić.

Jak osiągnąłeś taki efekt, bo działa, na ile jestem w stanie to sprawdzić.
Specjalnie sprawdziłem przed chwilą. Zarówno na Ra (konqueror-3.1.5-1) jak
i na AC (konqueror-3.3.0-4).
--
Łukasz Maśko                                    ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:   2441498    /\\