nautilus

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 20 Paź 2004, 19:41:07 CEST

Dnia 20-10-2004, śro o godzinie 17:10 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> uh, ale jemu całkiem nie chodzi, znaczy się jest tu problem opisywany
> przez krzaka na devel - przy braku hald wogóle nie działa.
> Dodam od siebie, że mi działa bez zastrzeżeń.

Ja u siebie chyba znalazłem przyczynę spowolnień nautilusa. Sprawcą jest
najprawdopodobniej zdychający zasób samby, a nie hal :) co mnie o tyle
cieszy, że podoba mi się hot-plug klucza usb :) A jeszcze jedno małe
wyjaśnienie, ten pierwszy patch co psuł klucz usb chyba nic wspólnego
nie ma z wysuwaniem CD, bo mam teraz to gnome-vfs2-2.8.2-3.2 i działa
ładnie otwieranie szuflady :)

Artur