dwie karty graficzne, monitory i dwie różne rozdzielczości

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Śro, 20 Paź 2004, 21:14:32 CEST

Dnia 20-10-2004, śro o godzinie 10:02 +0200, Łukasz Maśko napisał(a):
> A czy centrum sterowania chodzi na prawach root-a? Chyba nie i nie powinno.
> Więc nie ma prawa zmieniać kolejności. Tak mi się wydaje.
Ale jak user sobie ustawi rozdzielczość jemu odpowiadającą, to chyba
powinien mieć to gdzieś zapamiętane, żeby przy następnym logowaniu mieć
tak jak chce.
Krystian T

        "errare humanum est..."