Qt ??

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 20 Paź 2004, 21:46:52 CEST

Dnia środa, 20 października 2004 21:12, Lukasz Glebicki napisał:

> Odpal http://www.legialive.pl/galeria/f0
> jak i potem środkowym klawiszem zaznacz z pięć, sześć obrazków. Mi po
> kilkku sekundach się wywala. A pozatym dochodzi taki efekt, że jak się
> przełącze na jedną z zakładek, widze na niej pokolei wczytywane fragmenty
> każdego z wrzytujących się obrazków.

Rozumiem, że powyższy link jest odrobinę niepoprawny. Wziąłem to:
http://www.legialive.pl/galeria/f05mazowsze1.php i mi działa dobrze.
Absolutnie żadnego problemu (na AC).
--
Łukasz Maśko                                    ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:   2441498    /\\