dwie karty graficzne, monitory i dwie różne rozdzielczości

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 21 Paź 2004, 00:07:23 CEST

On Wed, 20 Oct 2004 21:13:42 +0200
havner <havner w smtp.kamp.pl> wrote:

> [...]
bez problemu moze chodzić o ile sobie tego zarzyczymy lub zmiana wymaga tego (kilka modółów do zaawansowanej konfiguracji wymaga roota, i sama prosi o jego uruchomienie)

> To nie M$.
no własnie, to nie M$ wiec dlaczego postępuje tak samo ??? ( w M$ jest rozdzielczość globalna dla wszystkich userów)