[ac] kmail 1.7 KDE 3.3.1 - szyfrowanie.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 21 Paź 2004, 13:19:38 CEST

Dnia czwartek, 21 października 2004 12:28, Mateusz Korniak napisał:
[...]
> 2. Działa komuś odszyfrowanie wiadomości zaszyfrowanej kmialem 1.7 (PLD)?
> Bo pomiędzy dwoma kmailami nie za bardzo, aczkoliwke sygnatury działają

Mi działa z OpenPGP, ale tylko jak się zrobi w wersji "OpenPGP w treści" co
jest podobno niezalecane. Wypróbowałem wszystko inne - tylko to działa.
Niestety.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:   2441498    /\\