Osieroconą smycz przygarnę

Marek Wojtaszek speedo w linux.pl
Czw, 21 Paź 2004, 17:02:03 CEST

Sebastian Pasikowski wrote:

>Podepnę się pod kolegę, jedną sztukę przygarnę również.

Chesz jeszcze te smycze ?
 19,60 w sumie za 1 smycz (smycz 14 przesylka 4,40(priorytet polecony) 1
zl koperta) + 14 zl za kazda nastepna smycz
jesli chcesz to podeslij adres a ja podesle Ci nr konta na ktory cza
wplacic kase

--
  Pozdrawiam, Marek Wojtaszek  a.k.a. speedo
      homepage: http://www.speeedo.net.pl