Galleria

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 21 Paź 2004, 22:14:52 CEST

On Thu, 21 Oct 2004 pbern w pbern.biz wrote:
> od kilku dni poszukuje jakiejsc przyjaznej galeri, dziekiu ktorej
> moglbym uporzadkowac swoje zdjecia.  Przejrzalem juz kilka Gallery2,
> LinPHA itp.. i jakos nie moge znalezsc nic co by mnie zaspokoilo tzn:
>  - Prosty upload (najlepiej wgrywajac do folderu)
>  - uprawnienia do przegladania danych albumow
>  - opcjonalny (!!!) komentarz do zdjecia/albumu.. a nie jak to ejst
>    czesto e jest on wymagany
>
> i to by bylo na tyle.. zna ktos cos co by sie nadalo ?

Apache-Gallery.

Jest paczka w AC.

Działa mi baaardzo ładnie, nie jest się przywiązany do konkretnej
instancji (upgrade nie trzeba wykonywać w 10 miejscach).
Wszystko opiera się na zwykłych katalogach, możliwe są komentarze, etc,
etc...

Wada - trzeba odinstalować mod_autoindex z apache. Nie jest możliwe
robienie listy plików w tradycyjny sposób.

Konfiguracja: wpisanie kilku linijek w konfiguracji wirtualki, skopiowanie
gallery.css z wybranego tematu (do dokonfigurowania)... i to wszystko.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost