1 karta dualhead, 2 monitory, 2 myszy i 2 klawiatury

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 21 Paź 2004, 22:19:39 CEST

On Wed, 20 Oct 2004, [ISO-8859-2] Michał Panasiewicz wrote:
> dwie karty graficzne, monitory i dwie różne rozdzielczości kłopot polega
> na tym ze po zalogowaniu sie na konto i ustawieniu w kde wszystko działa
> pieknie niestety po restarcie znowu ustawiana jest na 2 monitorze wyższa
> rozdzielczość na 1 ma być 1024*768 a na drugim 800*600 karta 1 nvidia
> karta 2 S3virge konfig w załączniku

A ja się podczepię z podobną sprawą...

Potrzebuję (noooo, mam kaprys ;) ) na jednym komputerze uruchomić 2 sesje
X-ów ( :0 oraz :1 ) , ale działające całkowicie niezależnie. Osobny
monitor, osobna klawiatura i mysz. Sprzęt jest, karta graficzna to Martox
DualHead.

Czy ktoś coś takiego robił? Jak?

Uruchomiłem jedynie Xinerame i chodzi nieźle, ale zupełnie nie o to mi
chodzi.

Ewentualnie - czy ktoś robił tak, że na jednym monitorze chodzi wyjście
karty TV, a na drugim normalne X (pod windowsem to widziałem...).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost