[ac] kmail 1.7 KDE 3.3.1 - szyfrowanie.

Czw, 21 Paź 2004, 23:55:19 CEST

On Thursday 21 of October 2004 12:28, Mateusz Korniak wrote:

> 2. Działa komuś odszyfrowanie wiadomości zaszyfrowanej kmialem 1.7 (PLD)?
> Bo pomiędzy dwoma kmailami nie za bardzo, aczkoliwke sygnatury działają ...
Mnie działa - kmail kompilowany z nowym gpgme 1.0.0 i _co istotne_
gpg-agent.spec z HEAD (starszym wersjom brakowało paru plików).

Z tego co wyczytałem pozostałe wątki djurban nie będzie brał gpgme 1.0.0 _ale_
kdepim ma też statyczne, wewnętrzne gpgme, którego można by użyć by mieć
spokój.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/