Czcionki w kde i innych WM

Łukasz Gandecki gozda w pstryk.net
Pią, 22 Paź 2004, 11:05:38 CEST

Hej

Może miał ktoś kiedyś taki przypadek jak ja i wie jak temu zaradzić.
Otóż w KDE niektóre czcionki wyglądają ochydnie:
http://pstryk.net/gtk-fonts-kde.jpg
Za to w innych WM (np icewm) aż nie chcę się od nich odrywać oczu ;-)
http://pstryk.net/gtk-fonts-icewm.jpg

Myślałem że wina może być w mojej konfiguracji KDE, ale założyłem nowego
użytkownika na którym w kde/icewm mam ten sam efekt bez ustawiania niczego.

Przy którymś upgradzie już mi tak zostało i nie bardzo wiem nawet czego się
uczepić żeby to poprawić.

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.

--
Pozdrawiam,             | http://pstryk.net