Java ([Fwd: Java i czcionki])

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 22 Paź 2004, 20:35:31 CEST

Dnia piątek, 22 października 2004 19:25, Boski Cinek napisał:
> Witam!
> Pojawil sie na p.c.o.l taki watek na temat Javy i polskich znakow. Sam
> mialem ten problem i podane rozwiazanie (znajdujace sie pod adresem
> http://mozillapl.org/mozilla/test/applet-test.html) pomoglo. Tak sobie
> pomnyslalem, ze moze ktos z dostepem do CVS PLD moglby wprowadzic
> stosowna poprawke do speca tak zeby w paczce byl stosowny plik
> "font.properties.pl".

Zrobiłem test - po pierwsze, w Konquerorze aplecik testowy się wogóle nie
odpala, chociaż Java jest poprawnie zainstalowana (czat onetowy chodzi).
ALe to nieważne :-) Na Mozilli działa. Po drugie - na javie sunowskiej
1.5.0-0.1 nie jest to potrzebne, bo chodzi poprawnie i bez tego. Wniosek -
proponuję zainstalować sobie nowsze paczki i o problemie zapomnieć :-D
--
Łukasz Maśko                                    ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:   2441498    /\\