Nowy Firefox

Wawrzyniec Niewodniczański niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Pią, 22 Paź 2004, 21:13:12 CEST

Witam
Pisząć kiedyś coś tam dostałem informację, że w PLD jest polski lang do
firefoksa. Pomyślałem, że ostanio był (może nie tak ostanio upadaty), ale
nic nie widzę nowego. No więc jak zaciągnąć nowego firefoksaz polskim
langpackiem?
Oczywiście może wynikać to z mojego lamerstwa, ale jednak świat PLD jest
trochę chaotyczny w porównaniu z Debianem i mogłem czegoś nie upgrajtnąć,
złe hasło wrzuć w poldka i poldex (choć w to średnio wierzę).
Na dodatek coś do dokumentacji on-line dopchać się nie mogę.

Wawrzek
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php