Java ([Fwd: Java i czcionki])

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 22 Paź 2004, 21:50:41 CEST

On Fri, 22 October 2004 19:25:34 +0200, Boski Cinek wrote:

> Pojawil sie na p.c.o.l taki watek na temat Javy i polskich znakow. Sam
> mialem ten problem i podane rozwiazanie (znajdujace sie pod adresem
> http://mozillapl.org/mozilla/test/applet-test.html) pomoglo. Tak sobie
> pomnyslalem, ze moze ktos z dostepem do CVS PLD moglby wprowadzic stosowna
> poprawke do speca tak zeby w paczce byl stosowny plik "font.properties.pl".

To już było tutaj przerabiane. Działa bez zarzutu z 1.5.0 i Mozillą.
Nie pamiętam co u mnie było z 1.4.2 (to miałem poprzednio), ale nie
przypominam sobie, żebym miał jakiekolwiek kłopoty z czymkolwiek.

PS Sorry, ale jak używasz bloatów w rodzaju Firefox czy jak mu tam,
   to prosisz się o kłopoty. Przepraszam, jeśli Cię uraziłem... ;-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                              Nie ma za długich sygnaturek,