Quake3 - couldn't load default.cfg

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 23 Paź 2004, 00:17:42 CEST

On Sat, Oct 23, 2004 at 12:16:12AM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
> havner (Friday 22 of October 2004 23:33):
> Dobrze zrozumial :)
> Nie akceptuje wlasnosci intelektualnej w istniejacym ksztalcie i tyle, za
> prace nalezy sie godziwa zaplata i tu sie zgadzam, ale gdy firma zbiera 100x
> tyle ile wynosi godziwa zaplata to jest to niegodziwosc i nie nalezy brac w
> tym udzialu.

W takim razie ja zgadzam sie z Jajcusiem. Kazdy ma prawo zazadac za
swoje dzielo tyle ile chce, nie musisz go kupowac. Zbyt wysoka cena na
pewno nie jest usprawiedliwieniem kradziezy.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org