Quake3 - couldn't load default.cfg

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Sob, 23 Paź 2004, 00:48:15 CEST

Dnia sobota 23 październik 2004 00:47, Piotr Szymanski napisał:
> Hi,
>
> Witold Krecicki (Saturday 23 of October 2004 00:43):
>
> Co jest debilnym arguemntem bo kradziez samochodu nie polega na tym, ze
> wlascicielowi zostaje samochod a ty masz drugi, gdyby na tym polegalo to
> nie byloby wiekszego problemu.
ubezpieczyciel wyplaci ubezpieczenie -> bedzie mial drugi samochod (i to
nowy!!!)
sprzedaz (czy umycie samochodu) to umowa. Nie zgadzasz sie na nia - nie
zawieraj jej. A co do praw autorskich - zobaczymy co bedzie jak zaczniesz
pisac wlasne programy i ktos ciebie zacytuje pokazujac srodkowy palec na
twoje pytanie o honarium :P
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871