import/export ustawień i kont z sylpheed do evolution

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 23 Paź 2004, 01:02:09 CEST

On Sat, 23 Oct 2004 00:09:07 +0200
Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> wrote:

> uh, skrzynke w formacie MH ustawić? wyexportować w sylpheedzie do mboxa?
> itp.
chodziło mi o bardziej całościowe i zautomatyzowane rozwiązanie (mam kilkadziesiąt katalogów wiec troche pracy by było, no i potem konfigurowanie wszystkich kont od nowa :/  i filtrów )