Quake3 - couldn't load default.cfg

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Sob, 23 Paź 2004, 01:24:20 CEST

Hi,
Bartosz Taudul (Saturday 23 of October 2004 01:10):
> Pierdolisz głupoty.
A ty ssiesz i polykasz (glupia odpowiedz, ale to gotar zna dobre teksty na
takie okazje).

> To rozumowanie to się "wolny rynek" nazywa.
Inaczej rozumiem wolny rynek. Jak zreszta zuwazysz prawnie dopuszczone sa
setki przypadkow w ktorych konsument moze zarzadac zmiany umowy, wiec nie
jest 'woz albo przewoz' jak bys to chcial widziec.

> Za to ty byś chciał odgórnie ustalić ceny - i to jest
> właśnie komunizm.
Nie, wyznaczam etyczna granice, do tego nie nakazuje nikomu jej przestrzegac,
po prostu
1. nie traktuej pisanego prawa jako czegos wyznaczajacego granice etyczne
2. sugeruje istnienie warunkow w ktorych etycznie dopuszczalne jest
przekroczenie prawa (ktore przeciez nie jest formulowane na podstawie
wartosci etycznej, tylko celowej)

> Nie zarobisz żadnej kasy, bo po co ma ktoś kupować twój program, jak
> może skopiować. Przecież cię nie okrada, bo nic nie tracisz.
Jesli odbiorca bedzie firma, to nie skopiuje mojego programu bo w mysl etyki
ktora proponuje powinna kupic moj program.

Zreszta to tez zalezy od ceny z jaka go wydam, jesli bedzie kosztowal 20 zl to
wskaz mi firme, ktora nie ma 20 zl. Natomiast jesli za ten sam program
zazadam 5000zl (niezla chciwosc btw za program warty 20zl brac 5000zl) to nic
dziwnego ze go nie sprzedam.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org