Quake3 - couldn't load default.cfg

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Sob, 23 Paź 2004, 01:52:51 CEST

On Sat, Oct 23, 2004 at 01:24:20AM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> Nie, wyznaczam etyczna granice,
Gomułka też wyznaczał granice, i też miało być każdemu było dobrze.

> 1. nie traktuej pisanego prawa jako czegos wyznaczajacego granice etyczne
> 2. sugeruje istnienie warunkow w ktorych etycznie dopuszczalne jest
> przekroczenie prawa (ktore przeciez nie jest formulowane na podstawie
> wartosci etycznej, tylko celowej)
Pewnie, sąsiad kupił sobie mercedesa, a to cham! Wezmę mu ukradnę, bo na
pewno ja bardziej na niego zasługuje niż on.

> Jesli odbiorca bedzie firma, to nie skopiuje mojego programu bo w mysl etyki
> ktora proponuje powinna kupic moj program.
Twoja etyka nikogo nie obchodzi. Skoro ty masz zamiar jakieś głupie
reguły wprowadzać wbrew prawu, to czemu dowolna firma nie może przyjąć
reguł etycznych twierdzących, że programów djurbana się nie kupuje,
tylko kradnie?

wolf
--
  Bartek   .  - No tak, trudne dzieciństwo masz, bo nie ma kredy, ja wiem.
  Taudul   :