Quake3 - couldn't load default.cfg

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Sob, 23 Paź 2004, 12:18:23 CEST

Hi,
Marek Ciesielski (Saturday 23 of October 2004 09:02):
> I właśnie głos się jeży na głowie jak się słucha wypowiedzi przyszłych
> elit! Mieszanie pojęć, relatywizacja i "przesuwanie granic etycznych"
> są zmorą dzisiejszego świata. - Przecież to co mówisz to zwykła
> herezja.
Nieprawda, bo wyznaczone w dzisiejszym systemie granice wziely sie z przyjecia
zalozenia ze wlasnosc intelektualna jest tym co matrerialny towar rynkowy, po
prostu celowo zamknięto oczy, żeby nie widzieć różnic.

> Powstają później politycy, którzy zamiast pilnować prostych
> zasad sami "zmieniają granice", "są społecznie zaangażowani" i "mają
> serce po lewej stronie" - czytaj: lubią wydawać nie swoje pieniądze
> przy okazji biorąc za to wysoką prowizję - co z tego wynika? bieda,
> korupcja i ogólne bagienko... ale spoko, etycznie mogą być
> usprawiedliwieni, bo przecież "chcieli dobrze"...
Szczerze mowiac gowno mnie obchodza lewicowi politycy, tak samo jak nie
obchodzi mnie ile zasilku dostanie czlowiek zyjacy ponizej sredniej krajowej.
Natomiast obchodzi mnie, zeby RIAA, ZAIKS i inne debilne organizacje
zniknely.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org