Quake3 - couldn't load default.cfg

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Sob, 23 Paź 2004, 14:24:43 CEST

Dnia 23-10-2004, sob o godzinie 09:02 +0200, Marek Ciesielski
napisał(a):

> Kombinujesz jak koń pod górkę - Chce sprzedać samochód - wyceniam go
> na 1 milion funtów szterlingów. Oczywiście cena z kosmosu i kupca nie
> znajduję - jeżeli znajdę, to wg. Ciebie to jest "etycznie" złe? Nie po
> prostu dużo zarobię - przecież nikogo do zakupu nie zmuszam? Ale
> pewnie w 99,99% ten samochód zostanie sprzedany za "1000 Euro" przez
> jakiegoś Polaka zza Odry i też będę zadowolony... Po co odgórnie
> kombinować z jakimiś widełkami cenowymi? akurat tutaj etyka pasuje jak
> pięść do nosa - bo pewnie przy Twojej propozycji trzeba bedzie
> [...]
A propos wolnego rynku i ustalania cen...
Jest sobie firma A oferująca i sprzedająca samodzielnie produkt o nazwie
połączenia telefoniczne międzymiastowe i międzynarodowe.
Jest sobie firma B oferujące to samo, ale sprzedaje swój produkt przez
pośredników.
Firma B zarabia, pośrednicy zarabiają, a klient końcowy jest zadowolony,
bo kupił taniej niż w firmie A
Wiem, że to się ma nijak do kradzieży czyjegoś produktu i jego
rozprowadzania, ale chciałem tylko zobrazować, że niektóre firmy
wyceniając swoje produkty biorą ceny z widzimisię, bo nie chce mi się
wierzyć, że firma A ponosi aż takie koszta, które usprawiedliwiłyby
stosowaną cenę...
Krystian T

        "errare humanum est..."