Quake3 - couldn't load default.cfg

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Sob, 23 Paź 2004, 14:38:40 CEST

Dnia 23-10-2004, sob o godzinie 13:54 +0200, Bartosz Taudul napisał(a):
> Jedno i drugie powstało przez ciężką prace mniejszej lub większej grupy
> ludzi i jest sprzedawane za odpowiednio mniejsze lub większe pieniądze.
> Dla mnie różnicy nie ma. W/g ciebie pewnie zapłata należy się tylko

Cały problem, że samochodu to się nie da wrzucić na ksero czy do
nagrywarki i zrobić w pełni funkcjonalną kopię. Kradzież samochodu
powoduje widoczną stratę u poprzedniego właściciela, skopiowanie płyty
nie ma wpływu na zasoby właściciela, jedynie nie generuje dodatkowego
zysku autorowi (i ewentualnym pośrednikom)
W prawie autorskim coś tam jest o dozwolonym kopiowaniu, ale ostatnio
czytałem, że programów komputerowych to nie obejmuje.

Krystian T

        "errare humanum est..."