Nowy Firefox

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 23 Paź 2004, 21:27:48 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 10/23/2004 09:11 PM:
> BTW. Czy dziala Ci wyszukiwanie w 0.10? Mi dziala tylko Highligt. Ale
> nie przeskakuje jush do odpowiednich linkow.

Mam ten sam problem. W binarce z mozilla.org ZTCP dzialalo.
I jeszcze jeden problem: kiedy zlokalizuje sobie fireofoksa nie moge dodac
zadnych wyszukiwarek a oryginalne sa oczywiscie zastapione przez te z
polskiego pakietu. Po prostu sie nie pojawiaja w liscie dostepnych. Moze to
ktos potwierdzic?

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xt.pl