1 karta dualhead, 2 monitory, 2 myszy i 2 klawiatury

havner havner w smtp.kamp.pl
Nie, 24 Paź 2004, 15:15:08 CEST

On Sun, Oct 24, 2004 at 03:08:55PM +0200, Michał Panasiewicz wrote:

> jesli by były na usb to chyba mozna je jakoś odseparować ?? jako oddzielne urządzenia

No wlasnie ztcw to nie za bardzo (ale moge sie mylic)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org