dwie karty graficzne, monitory i dwie różne rozdzielczości

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Nie, 24 Paź 2004, 17:47:20 CEST

Dnia 24-10-2004, nie o godzinie 15:14 +0200, Michał Panasiewicz
napisał(a):
> [...]
To co pisałem odnosiło się tylko do tego, że zapamiętuje ustawienia z
centrum sterowania dla usera, jak się zachowuje przy dwóch kartach to
nie wiem...
> jaka konfiguracja??
Grafika wbudowana i810

> u mnie nvidia agp  (1) i s3virge PCI (2)
> i pytanie , w którym pliku okde zapisuje ustawioną domyślną rozdzielczość (xorg.conf??) ??

Nie zastanawiałem się, próbowałem na szybko znaleźć ale nic z tego

Krystian T

        "errare humanum est..."