tcpd i hosts.deny, hosts.allow

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Nie, 24 Paź 2004, 20:55:14 CEST

Mam plik /etc/tcpd/hosts.allow w którym są pewne regułki. Jednak regułki
dotyczące IPv6 nie działają więc zacząłem się rozglądać za jakimś
zamiennikiem tcp_wrappers. Znalazłem tcpd (budowane ze speca) ale ten wg
dokumentacji (man tcpd) ma czytać konfigurację z /etc/hosts.access jednak nic
się nie zmienia. Czy ktoś używa pakietu tcpd i może napisać gdzie w końcu
znajduje się konfiguracja? A może to xinetd w ogóle nie korzysta
z /usr/sbin/tcpd tylko bezpośrednio z /etc/tcpd/hosts.* (tylko czemu miałby
nie obsługiwać IPv6)...

Tomek