CUPS + hp LaserJet1000

Witek v-tec w pf.pl
Pon, 25 Paź 2004, 09:09:25 CEST

Witam :)
Po instalacji cupsa i sterowników foo2zsj zainstalowałem pomyślnie
drukarke hp LaseJet1000 .
Problem w tym, ze przy próbie wydruku strony testowej otrzymuje
komunikat z CUPSa:
---client-error-not-possible---
doczytałem, że trzeba doinstalować foomatic-filters - nie pomogło...
czy coś przeoczyłem ?? moduł usblp załadowany.
Pozdrawiam
Witek
Ps. drukarką "nie szarpie" przy wpięciu w usb - tzn, że nie wczytuje
firmware,
 a w czasie instalacji foo2zsj wykonałem ./getweb 1000 i widziałem, że
ciągnie stery i potem wypakowuje firmware.

pomóżcie - drukarka potrzebna jak woda :)