tightvnc i vnc krzycza o brak czcionek?!

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Wto, 26 Paź 2004, 06:55:49 CEST

On Tuesday 26 of October 2004 00:33, Maciej Paszta wrote:
> Witam,
> Problem mam następujący kiedy próbuje odpali vncviewer z tightvnc/vnc ten
> sie wywala  komunikatami:
>
> Warning: Unable to load any usable ISO8859 font
> Error: Aborting: no font found
>
> I koniec. Strace nei pokazal niczego ciekawego.

Na świeżej instalacji miałem to samo.
Obejściem jest odpalanie z konsoli vncviewer ip::port
W zależności od programu mogą być dwa lub jeden dwukropek.

PS. Strace dostaniesz na maila z dzialajacego vncviewer.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551

Linux 2.4.27 i686 PLD Linux up 19 days, 17:20, beer inside router;-)