PLD 1.0 - problem z logowaniem SSH

Dariusz Krzempek darek.k.fm w interia.pl
Wto, 26 Paź 2004, 07:21:15 CEST

Witam,

  Przy logowaniu z konsoli mojego serwera na konto innego serwera
otrzymałem komunikat że nastapiła zmiana klucza. Usunąłem z pliku
.ssh/known_hosts wpis dla tego serwera i ponownie zalogowałem się.
Oczywiście nowy klucz został dodany. Niestety problem jest przy moim
haśle :/ Nie przjmuje mi go a kiedy loguję się z Putty to idzie. Wiem że
problem jest po stronie mojego serwera. Oto komunikat:

Permission denied (publickey,password,keyboard-interactive).
Couldn't read packet: Connection reset by peer

Czy mógłby mi ktoś pomóc rozwikłać tę zagadkę?

Pozdrawiam
Dariusz Krzempek

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837