chyba mam mały włam :-)

Michal 'lipek' Lipka lipek w irc.pl
Wto, 26 Paź 2004, 20:30:46 CEST

On Tue, 26 Oct 2004, Michał Panasiewicz wrote:

> :/ napewno sie go ktoś przestraszy

automaty sie boja bannerow ;)
a tak z innej beczki pytanie.
chcialbym zmienic port sshd na jakis inny niz 22, ale na 22 zostawic
tymczasowo informacje o zmianie portu (bez mozliwosci logowania sie).
(no chyba zeby wyslac maila do wszystkich userow serwera - gorzej jak ktos
nie przeczyta i mnie bedzie mecyzl potem dlaczego sie nei moze zalogowac)
czy mam odpalic dwa razy sshd? czy moze ma ktos pomysl na zrobienie tego w
inny sposob?
pozdrawiam
Michal 'lipek' Lipka