konta na o2.pl i spamassassin

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 27 Paź 2004, 21:57:51 CEST

(Tue, 26 Oct 2004 23:10:24 +0200) Radoslaw Zielinski <radek w karnet.pl>:

> [...]
> [...]
>
> Zmień w konfiguracji, żeby nie dodawał tego nagłówka, jeśli e-mail nie
> jest spamem (masz always_add_report==1?).

exiscan w eximie nadpisuje te ustawienia chyba i z uporem maniaka wstawia
raport, pomaga zakomentowanie ustawień odnośnie raportu w exim.conf (w
sumie na grzyba mi ten raport :) A problem pewnie w tym, że sa w nim znaki
8bitowe a koduje 7bit (coś w ten deseń).

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User