Mencoder napisy do divx

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Czw, 28 Paź 2004, 06:35:57 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 10/27/2004 11:17 PM:
> hi
> czy jest w pld jakis programik do konwersji
> napisow .sub do .txt. Napisy robione mencoderem
> opcja -vobsubout . Ksubeditor ich nie rozpoznaje.

Bo to nie sa napisy w formacie tekstowym tylko to sa bitmapy (nie
przeslyszales sie). Na DVD tak sa robione napisy-po prostu obrazki. Musisz
je jakims specjalnym OCRem do napisow DVD przekonwertowac do tekstu. I do
samego *.txt sie nie da-musi byc do np. microdvd, bo *.txt to rozszerzenie,
a nie format:P.
Poszukaj na freshmeacie pod haslem "subtitle" (sprobuj ExtSub, albo moze
KSubtitleRipper - sam jeszcze takich rzeczy nie uzywalem pod GNU/Linuksem).
BTW: jezeli ktos mialby chwile na zrobienie speca do mkvtoolnix (narzedzie
do manipulowania plikami zapisanymi w kontenerze Matroska), to bylbym
wdzieczny.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xt.pl