gabber.spec, a sigc++

maz mazaq w interia.pl
Czw, 28 Paź 2004, 15:07:44 CEST

> ekhm. zacznij od libsigc++1.2

Hmm... tylko to nie zmienia faktu, ze podczas "kompilacji" w momencie
"checking DEPS_CFLAGS..." on autoamtycznie ustawia, iz ma korzystac z
/usr/include/sigc++-2.0
Dlatego pytam, czy mozna gdzies zdefiniowac to z jakiego zrodla ma
pobierac "sigc++" ? Czy moze jedynym rozwiazaniem jest odinstalowanie
najnowszej wersji tego pakietu :( ?

Zmien sie i znajdz swoj nowy styl z programem Mistrz Wizazu
Dobieraj modne fryzury, makijaz i dodatki nie ruszając sie z domu
>>> http://link.interia.pl/f1838