[OT] Re: Mencoder napisy do divx

Michal Wisniewski mwisniew w wst-e.edu.pl
Czw, 28 Paź 2004, 22:35:14 CEST

Wieslaw Kierbedz wrote:
> Po pierwsze NOWY TEMAT - NOWY WĄTEK - NOWA WIADOMOŚĆ - przypadkiem
> zajrzałem do wątku, który mnie nie interesował.
> sub (vobsub) to bitmapy - obrazki jedynie wygrabione z dvd.
> Do ich konwersji w tekst potrzebny jest niestety OCR.
> Zainteresuj się: http://subtitleripper.sourceforge.net
> W zestawie jest m.in. vobsub2pgm (dzieli plik na pojedyncze obrazki) i
> pgm2txt (przy pomocy gocr skanuje obrazki i zmienia je w tekst).

Z ktorego miesaca, roku jest orginalny watek?

BTW. A czy jest mozliwosc za pomoca mencondera wlaczenia napisow z
jakiego pliku .txt(hardsub) do mpga co by wygenerowac pozniej SVCD? Albo
jakims innym narzedzie, ale nie bawiac sie softem od Panteltje?

--
Best regards,		Michal Wisniewski
        mwisniew w wst-e.edu(.)pl