[AC] problem z opengl

qweqwe qweqwe kwashop w yahoo.com
Czw, 28 Paź 2004, 23:42:38 CEST

Do tej pory bylem posiadaczem w pelnisprawnego PLD :)
NIestety polecial mi dysk ktory szybko wymienilem na
nowy. Wszystko fajnie poinstalowalem, najnowsze
pakiety itp Po tej operacji niedzialaja mi aplikacje
3D, min wygaszacze wymagajace opengl czy quake3

*****
Couldn't get a visual
...WARNING: could not set the given mode (3)
libMesaVoodooGL.so from /etc/ld.so.conf or current
dir: /quake3/libMesaVoodooGL.so: cannot open shared
object file: No such file or directory
failed
----- CL_Shutdown -----
RE_Shutdown( 1 )
-----------------------
----- CL_Shutdown -----
Sys_Error: GLimp_Init() - could not load OpenGL
subsystem
********

Odpalilem poldka, Zaczalem instalowac X11-opengl-core
ktory zaczal mi zastepowac x11-driver-nvidia. Sek w
tym ze po takiej operacji nie da sie uruchomic x'ow bo
nie ma sterow nvidia. Natomiast po instalacji sterow
nie ma opengl. Oba pakiety sie wykluczaja. Czyzby
jakis bug czy co??? Jak sie za to zabrac ??:)