[OT] Re: Mencoder napisy do divx

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Czw, 28 Paź 2004, 23:48:11 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 10/28/2004 11:20 PM:
> Chyba juz kiedys rozmawialem z Toba na ten temat :) Poleciles mi menvcd.
> Moze dasz sie namowic na jeszcze jedno pytanie? Rozumiem ze nie
> wystarczy jak przepusze film przez zdefiniowane filtry. Musze
> przekodowac dany film. Jezeli plikiem poczatkowym jest .avi (kodowany
> powiedzmy Xvidem) to napisy lepiej wrzucic przed kompresja do .mpg czy
> po kompresji. Jezeli tak to jak najszybciej to zrobic(wlaczenie
> napisow). Czy moge napisy dolaczac w czasie konwersji avi>mpg?

Jezeli to maja byc hardsuby to inaczej niz w czasie kompresji sie nie da.
Dlatego odpowiedz brzmi: napisy trzeba dodac podczas konwersji *->VCD
BTW: avi/mkv/ogm/... to tylko kontenery formatow i ich sie nie konwertuje.
Konwertuje sie to co jest w nich przechowywane.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xt.pl
"make install, not love!"