[AC] upgrade i kilka problemów.

Marcin Albecki morales w rssystem.pl
Pią, 29 Paź 2004, 13:56:50 CEST

Un dia un hombre llamado SP tenia una idea:

> Nic nie napisałeś o pakietach, ale pewnie są z test. ;)

To na notebooku, więc to jest test na maxa :)

> Nowy udev-039-1 usunął dev-2.9.0-12 i jest taki 'gupi'
> że nie 'robi' /dev/snd/Control* stąd ten efekt.
> Ja zmieniłem konfigurację udev tak coby sobie mieszał
> w /udev  (tak jak było dla udev-030) i zainstalowałem
> ponownie pakiet dev-2.9.0-12.

Dobra, już działa :)

> Hmm, była taka wersja, ale najnowsza z test poprawia ten błąd.

Zrobiłem upgrade i dalej mi nie działa. Ale to nie jest żadna tragedia, bo działa ctrl+D

Morales
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales  	GG 551597 	UIN 99410269