[AC][PENDRIVE] Nie mam juz pomyslow.

Lukasz Lecki l.lecki w gdynia.pl
Pią, 29 Paź 2004, 15:35:10 CEST

Z twoimi ustawieniami mam ten sam blad, ale ciekawostka:

> zlikwidowalem partycje i zalozylem nowa mkfs.vfat - dalej blad
> (/mount: /udev/sda1: can't read superblock/)
> zlikwidowalem partycje i zalozylem nowa mkfs.ext3 - zamontowal.
> Czy to nie jest dziwne??

Dalszy ciag ciekawostek:
Zainstalowalem dystrybucyjne 2.4.27 i zaladowalem modul uhci.
Zamontowalem : mount -t vfat /dev/sda1 /media/DYSKIETKA
i DZIALA.

Wyglada, ze to jednak cos z jadrem 2.6!!! Co mam (prosze badzo
powiedzcie) dalej zrobic, jakies testy, lub z kim pogadac by to zglosic.

Lukasz